21 Ağustos 2010 Cumartesi

Takıları Nasıl Saklamalı?


Takılarımız, giysileri tamamlayan aksesuarların başında gelir. Daha önceleri, birbirine karışmaması için uzun bölmeleri olan kutularda muhafaza ederdim. Kolyelerimi ikiye, üçe katladığım veya yuvarlayarak yerleştirdiğim halde yine de karışır, telaş yapmama ve istediğim takıyı bırakıp bir diğerini takmama sebep olurdu. Birkaç yıldır, büyük bir hevesle kendi takılarımı kendim yapınca, evimizdeki eksikliği fark ettim. Mantar pano (hatırlatma panosu) ve mantar pano iğneleri (raptiye), mükemmel bir fikir diye düşünerek uygulamaya başladım, çünkü takılarımın sayısı gittikçe daha da artıyordu. Sonuç ise bence tek kelime ile mükemmel. Yukarıdaki fotoğrafta da gördüğünüz üzere, artık takılarımı mantar pano sayesinde gayet düzenli bir şekilde saklayabiliyorum.


Bugünlerde ise ikinci bir panoya bile ihtiyacım var. Kullandığım, ancak modelinden sıkıldığım değerli takılar var. Onlardan yeni model yaratmak, değerli taşları tekrar dizayn etmek çok hoşuma gidiyor.

Yakın dostlarım benim bu merakımı bildiği için, ortaklaşa olarak yeni modeller üretir ve takılarımızı zevkle kullanırız. Sevdiklerimin bu takıları kullandığını görmek beni çok mutlu ediyor. Kızıma yaptığım takıları verirken de “Takıp kullanacaksan al, yoksa ben seve seve kullanırım” derim. Çünkü zevkler tartışılmaz. Büyük bir mutlulukla yapılan her işin ve el sanatlarının, aynı mutluluk enerjisini, kullanan kişiye de hissettirdiğini düşünürüm.

Takılarımızı güzel günlerde kullanmamız dileğiyle,

Tertip ve düzen rehberinizden sevgilerle,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder