7 Kasım 2010 Pazar

Ailemize Özel, Kelebekli Porselen Kahvaltı Takımı


Porselen yemek takımlarının “Misafirperver Türk insanımız” için öneminin çok büyük olduğundan, bu takımları en uygun nerede ve nasıl saklayabileceğimizden daha önce bahsetmiştim. Bence kişiler, sadece misafirlerine değil, aynı zamanda aile bireylerine de özel olduklarını hissettirmeli. Hepimizin şımartılmaya ihtiyacımız olduğunu düşünürüm. Bu nedenle de, sadece ailenizle beraberken kullanmak için aldığınız porselen yemek takımının verdiği pozitif enerjinin de bir başka olduğu kanaatindeyim. Bu, hem sevdiklerinizle beraber olmanın güzelliğini, hem de aile içi iletişimi yaşamanın yollarından biridir.


 

Bu düşüncelerden yola çıkarak, Bernardo mağazasından çok beğendiğim, kelebekli porselen kahvaltı takımını aldım ve çok da severek kullanıyoruz. Bulaşık makinesine girmese de, kutusundan çıkarıp dolap içine üst üste konmasa bile, hafta sonları bu porselen takımını  kullanarak yaptığımız kahvaltılar, kendimi ve ailemi mutlu etmek için verdiğim emeğin ve çabanın bir ispatı oluyor. Sonrasında da keyif çayımızı, ışıltılı odamızda kelebekli fincanlarımızla içiyoruz:) En sonunda da kahvaltı takımını elimde yıkayıp, kurulayıp tekrar kutularına yerleştiriyorum.



Ailece bir arada olduğumuz bazı günlerde, beş çayında, yine masada kelebekler uçuşurken sohbetimize devam ediyoruz. Aile bir bütündür düşüncesiyle, sizler de bir araya geldiğiniz günlerde ailece birlikte olmanın tadını çıkarın. Unutmayın ki “Öncelikle siz varsanız, her şey var.” Lütfen önce kendinizi, sonra da ailenizi şımartın, hep birlikte de mutluluğunuzu ve ışığınızı etrafınıza yayın.

Tertip ve düzen rehberinizden sevgilerle,

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Düzenli Evim Sitesine abone oldum. Yazılarınızı büyük bir beğeniyle okuyorum. Sabırsızlıkla hep yeni yazılarınızı bekliyorum. ''Kendimizi ve ailemizi şımartmak'' Tuttum bu ifadeyi .İyi günler dileğiyle.

Düzenli Evim dedi ki...

İlginiz ve yorumunuz için çok teşekkürler. Konunun anafikrini iyi yakalamışsınız. Sevgiler,

Yorum Gönder