7 Aralık 2010 Salı

Çekmece Nasıl Düzenlenir? 1- (Çorap Düzenleme)


Çekmece düzeni ev düzenindeki en önemli konulardan biridir. İçindekiler, genellikle küçük parçalardan oluştuğu için, çekmeceler doğru düzenlenmediği takdirde kolaylıkla dağılabilir. Aradığınız şeyi kolaylıkla ve anında bulabilmeniz için de her zaman düzenli olması gerekir.




 
Çekmece içi düzenleyicilerinin çok kullanışlı olduğunu düşünüyorum. Komidinde, bu tarz bölmeli kutuları kullanarak bir çekmeceyi çamaşır, diğerini de çorap çekmecesi olarak düzenleyebiliriz. Kutunun bölmeli ve kapaklı olması ise büyük avantaj, çekmecenizin her an  tertipli ve düzenli olmasını sağlar ve böylelikle aradığımızı hemen bulabiliriz. Ben resimdeki bölmeli kutuyu daha önce Koçtaş’tan almıştım, çok da memnunum.
 


Ben evde, özellikle soket ve erkek çoraplarını eşleri ile beraber, burun kısmından başlayarak yuvarlıyorum. Dikey olarak ve çok sıkıştırarak yerleştirdiğim için de aldığımız çorabın yeri hala boş kalıyor. Hem düzgün bir görüntüsü oluyor, hem de bu dürme şekliyle çekmecede yerim artıyor.

Özetle, bizim evde çekmece düzeni böyle. Sizin de evinizde uyguladığınız farklı yöntemler varsa, resimleriyle birlikte bizimle paylaşırsanız çok seviniriz. Daha sonraki yazımda da çekmecelerde giysi düzenlemesinin nasıl olabileceğinden bahsedeceğim.

Tertip ve düzen rehberinizden sevgilerle,

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Harika! teşekkürler..

Düzenli Evim dedi ki...

Beğendiğinize sevindim.

Yorum Gönder