9 Ocak 2011 Pazar

Geri Dönüşüm Serisi 1- CD’ler


Yolculuk yapmayı sevdiğimden bahsetmiş miydim? Yeni yerler görmek, yeni fikirler almak kadar güzel bir şey var mı? Kızımın ve damadımın yurt dışında yaşadığını sizler zaten biliyorsunuz. Kasım ayında yanlarındaydım, memleketimizde kar yağmadan, biz orada karlı ve güneşli bir manzarada gökkuşağının fotoğrafını bile çektik, görülmeye değer bir manzaraydı sizlerle de paylaşmak istedim.

Bu ülkede, bazı kişiler, tebrik kartlarını ve evlilik davetiyelerini, zevklerine ve yaratıcılıklarına göre kendileri yapıyor. Ayrıca ülke olarak geri dönüşüme de çok önem veriyorlar.

Bir akşam el emeği yapılan ve ilginç tasarımların satıldığı bir mağazanın vitrininden ayrılamadım. Akşam olmuştu ve mağaza çoktan kapanmıştı, ben adeta cama yapışmış nasıl yapıldığını öğrenmeye çalışıyordum. Biliyorsunuz beğendiğim objeyi hemen uygulamak isterim. Ertesi günü kızımla hobi mağazasına giderek 3 boyutlu resimleri ve yükseltici 3D çift taraflı yapıştırıcısını aldım, evlerinin bir odası atölye oldu, kullanılmayan CD’lerini istedim ve çalışmaya başladım. Kenarına da ahşap boyamada kullandığımız şerit bantları yani stikırları yapıştırdım.















Gördüğünüz gibi birbirinden güzel, küçük panolar çıktı ve döndüğümde hediyelerim hazırdı.

Bazı objelerin geri dönüşümü ile ilgili diğer yazıları ve ilginç fikirleri yakında sizlerle paylaşmak istiyoruz.

Sevgiyle kalın,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder