25 Haziran 2010 Cuma

Hayalimdeki Mutfağım

 "Benim Kale'm" dediğim, herkesin kalbine midesinden gidileceğine inandığım mekânımdayız. Yani, biricik mutfağım:)


Önce size mutluluk veren, kendinizi iyi hissettiren rengi düşünün ve mutfak malzemelerinizi o renkte almaya başlayın. Böylelikle, farklı renklerin yarattığı görüntü kalabalığından çok, tek rengin müthiş uyumunu ve bütünlüğünü hissedersiniz. Emin olun, bu duyguyu diğer aile bireyleri de yaşar. Yıllar sonra, tam da istediğiniz gibi bir mutfağa kavuşursunuz. Üstelik mutfağınız her geçen gün sizi, kişiliğinizi ve zevkinizi daha iyi yansıtır. Ben, mutfakta sarı rengi çok beğenirim. O nedenle, alışverişlerimde buna dikkat ederim ve bana hediye alınırken de sarı renkli olanları seçmelerini rica ederdim, ama artık bunu söylememe gerek kalmadı. Çünkü benim mutfağımın sarı renkli olduğunu etrafımdaki herkes biliyor.

Eğer size farklı renkte bir mutfak eşyası hediye olarak gelirse, onu daha da severek ve keyifle kullanabilmeniz için mutfağınıza uygun olan renkle değiştirin.

Sevgiyle yaşayacağınız mutfaklar yaratmanızı dilerim.

Tertip ve düzen rehberinizden sevgilerle,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder