17 Ekim 2010 Pazar

Kristal Taşlı Perdeyle Ev Dekorasyonu



Evinizde yapmış olduğunuz her değişiklik veya yenilik, sizi ve aile fertlerini mutlu edecektir. Kendinizden bir şeyler katarak, yani yaratma duygusu ile yaptığınız el emeği işler ve evinizin dekorasyonu da bu mutluluğa büyük bir etkendir.

Daha önce bir odaya zebra stor taktırdığımızdan bu yazıda bahsetmiştim. Şimdi ise diğer bir oda için perde konusunda yeni bir fikir doğdu. O da, sevdiğim bir arkadaşım, Müzeyyen Hanım’ın evinde gördüğüm, görür görmez de bunu hemen evimde uygulamalıyım dediğim, kristal damlalardan oluşan perdelerdi. Harika bir görüntüsü vardı.


En kısa sürede avizeciden gerekli olan kristal taşları ve damlaları alıp, aynı gün takı malzemesi olan 40’ lık misineye taktım, ucuna da perde halkası geçirerek kornişe astım. Odadaki avizenin de bazı damlalarını değiştirip, perdeye kullandığım kristal taşlı damlalardan kullandım. Sonuçta perde ile avize takım oldu ve odada hoş bir bütünlük sağladı.


Yukarıdaki fotoğrafta da görüldüğü üzere güneş ışığının cama gelmesiyle duvarlarda oluşan gökkuşağının renkleri bir harika. Kahvaltı sonrası keyif çayımızı da artık bu odada içiyoruz. Eşimin çok hoşuna gitmiş olacak ki, kendisi bu odaya, “küçük oda” yerine, artık “ışıltılı oda” diyor.

Hepimiz, içimizdeki sevgi ile evimize ve sevdiklerimize ışığımızı yaymaya devam edelim...

Tertip ve düzen rehberinizden sevgilerle,

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Ben buguzel taslı perdeyi cok beyendim.harikasınız..evimın bır odasında uygulayabilirim.sizin fikirlerinizden çok yararlanıyorum.sabirsizlikla yeni yazılarınızı bekliyorum.TESEKKURLER...

Düzenli Evim dedi ki...

Vildan Hanım, yorumunuz için teşekkürler. Kristal taşlı perdeyi beğendiğinize sevindim. Siz de evinizde ışıltılı bir dünya yaratacaksınız, tebrikler. Uyguladıktan sonra fotoğrafını çekip bizimle paylaşırsanız, çok seviniriz. Sevgiler,

Yorum Gönder