24 Ekim 2010 Pazar

Porselen Yemek Takımlarını Nereye ve Nasıl Yerleştirmeli?



Yurt dışında, diğer ülkelerde yaşayan pek çok insanın, hem kendilerine hem de misafirlerine sadece günlük yemek takımlarını kullandıklarını ve misafire özel, farklı takımlar çıkarmadıklarını biliyoruz. Oysa ki, Türk insanı için durum çok farklıdır. Bizim için misafir çok değerli ve önemlidir. En güzel odamızda, en güzel takımlarımızı kullanarak ikramlarda bulunuruz. Evimizde sadece misafir için kullandığımız porselen yemek takımları, çatal kaşık seti, peçeteler, bardaklar, fincanlar, vb. eşyalar vardır.

Bu yemek takımlarının parça sayısı ise çok fazladır ve onları nerede saklayacağımızı da bilemeyiz. Eğer mutfağınız büyükse ve dolaplarınız yeterliyse, çok şanslısınız demektir, bu durumda takımları mutfağınıza koyabilirsiniz, ancak dolaplarınız yeterli değilse, diğer bir seçenek olarak da salondaki yemek odası konsoluna yerleştirebilirsiniz. Yemek takımları, kapalı dolaplarda olsa bile, yine de zamanla toz olur ve belli aralıklarla yıkamanız, misafiriniz için kullanıma tekrar hazır hale getirmeniz gerekir. Peki bu duruma biz nasıl bir çözüm bulabiliriz?




Ben çözüm olarak bu tabak hurçlarını buldum, yıllar önce yardım amaçlı bir kermesten almıştım. Bana büyük kolaylık sağlıyor. Hem, porselen yemek takımım her an, tertemiz olarak kullanıma hazır oluyor, hem de salonda yer alan konsolun kapakları açıldığında, içi gayet tertipli ve düzenli görünüyor. Hurçları gören arkadaşlarım da çok beğeniyor. Ayrıca iç tarafındaki kumaşı da dışı gibi olduğu için hiç tüy ve iplik bulunmuyor, bu açıdan da çok kullanışlı. Dikişten anlayan arkadaşlar, bu tabak hurçlarından kendileri de yapabilirler. Ben çok memnun olduğum için size de içtenlikle tavsiye ederim.

Tertip ve düzen rehberinizden sevgilerle,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder